viernes, 20 de junio de 2014

Documentes? ... Documento!


Hola hola!

Ja estem acabant quasi, ens trobem al dia 55, i avui us parlaré d’una anècdota que m’ha passat a les meves pràctiques.

Com ja sabeu, he estat rotant pels diferents grups de l’escoleta i, estant a l’aula d’un any i mig a dos anys, vaig col·laborar amb la tutora per fer una sèrie d’activitats que tenia pensades i que va aprofitar que estava amb ella per fer-les. En una d’aquestes em vaig oferir a fer la documentació per posar-la a l’aula i mostrar-la als pares.

El fet és que li va agradar tant, que una setmana més tard va demanar-me si volia participar en fer una altra activitat i fer-li la documentació pertinent.

Aquí realment és on he vist la importància de la parella educativa o dels recolzaments profitosos. El fet que aquesta escoleta estigui en mínims gairebé tot el curs fa que hi hagi grups que no puguin fer les activitats que els hi agradaria per aquest motiu; ja que el grup nombrós d’infants tant petits també fa que hi hagi que tenir més ulls al damunt.

Així que avui m’he sentit molt bé. Veig que la feina que estic fent i la relació de coneixements que estic realitzant és molt profitosa. De fet, assignatures que realment no sabia perquè havia de fer-les, lis estic veient el sentit.

Sincerament, gràcies a les pràctiques estic descobrint el sentit de moltes de les coses que ens han dit i ensenyat durant els tres anys que portem de grau. Potser està malament que ho digui, però començo a veure una connexió entre totes les assignatures que tenim. Sí, ara que potser ja és tard... però bé, més val tard que mai... o això diuen...

Així que les etiquetes d’avui són fàcils: Disseny, perquè he set jo mateixa qui ha dissenyat la documentació que faria i com; i treball col·laboratiu, perquè per a poder fer la documentació he hagut de col·laborar en una activitat que la tutora tenia preparada per als infants.

Us deixo una imatge de l’experiment que han realitzat amb llet, sabó i colorants alimentaris. Tota una explosió de colors!

La imatge no és de les que he fet per motiu de la llicència d’imatges dels infants, però per a què un faceu una idea...

 


 SALUT!

Patricia Pinar Roig

☺♥♪

____

BIBLIOGRAFIA:

·         Imatge extreta del link següent: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhI8Z4e8lfxMqkl9Jtv8jFLIQUvxAIVPpb12BiEM2n2uOYuh_PA5jQox1AF7aocyARQzQQki692GtaYCdH1DjZ4UKeIIYh-sjVN2ukBhj0Flqv0v7vMdWIySZcXopb3bz7ZC8pidPUM6AsJ/s640/leche+divertida.jpg

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario